![](http://dzsh2.at.ua/_nw/1/s66686905.jpg)
Якщо буде світло в душі, буде краса в людини,
Якщо є краса в людини, буде гармонія в домі,
Якщо є гармонія в домі, буде порядок у нації,
Якщо є порядок у нації, буде мир у світі.
А.Макаренко вважав виховання патріотизму у дітей провідним напрямком своєї педагогічної діяльності: «…Кожний виховний крок у нас повинен бути пронизаний патріотичним вихованням, і якщо це не так, то це виховання… нікуди не годиться. Якщо мені говорять, що у мене все добре, але нема патріотичного виховання, то я повинен це розуміти так, що вся робота зовсім нічого не варта». На думку видатного педагога, виховувати патріотизм у дітей важливо через формування організаторських навичок, які найбільш потрібні для справжнього патріота своєї країни, «людини-творця на благо своєї Батьківщини», зокрема, почуття відповідальності за доручену справу, взаємодопомоги, прагнення до раціоналізації й удосконалення виробництва. Кожен підліток повинен бути сміливим, мужнім, чесним, працьовитим патріотом. Все це доноситься і виховується у них через колектив, програму людського характеру, участь у виробничій праці. Ідеї А.Макаренка є цінними і для сучасної школи.
Національно - патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу підростаючого покоління, головною метою якого є набуття молодшими громадянами соціального досвіду, готовності до виконання громадських і конституційних обов’язків, успадкування духовних надбань українського народу.
15.12.2015 року пройшла педагогічна рада на тему: « Робота з виховання громадянина України: досвід, проблеми, перспективи, вдосконалення» Розглядалися питання патріотичного виховання роботи працівників музею ім.. А.С. Макаренка, військово-патріотичне виховання на гуртках «Патріот», «Козачата» , напрямки роботи учнівського самоврядування та волонтерської організації школи
![](http://dzsh2.at.ua/_nw/1/s49040217.jpg)
![](http://dzsh2.at.ua/_nw/1/s98949852.jpg)
![](http://dzsh2.at.ua/_nw/1/s25256438.jpg)
|