Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді спільно з Національною академією педагогічних наук України, Інститутом проблем виховання НАПН України провели 21-22 серпня 2018 року в м. Києві Всеукраїнську серпневу конференцію «Педагогічний пошук – 2018».
Тема конференції: «Створення сучасного освітнього середовища в аспекті викладання біології в Новій українській школі».
З вітальним словом виступили Вербицький Володимир Валентинович – директор Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді МОН України, доктор педагогічних наук, професор, академік Академії наук вищої освіти та Бех Іван Дмитрович, директор Інституту проблем виховання НАПН України, академік НАПН України, доктор психологічних наук, професор.
Учасником конференції стала вчитель географії та біології КЗ «Долинська ЗШ I-III ст. № 2 ім. А С.Макаренка Долинської районної ради» Стеблина О.О.
Основними питаннями для обговорення на конференції під час проведення подіумної дискусії були:
реалізація наскрізних змістових ліній у процесі компетентнісно-орієнтованого навчання біології;
інновації в шкільній біологічній освіті;
методика викладання біології для обдарованих учнів у позашкільній та позакласній роботі;
STEM- STEAM- STREAM- освіта.
Під час роботи конференції працювали авторські педагогічні студії:
«Сучасні тренди в освіті» (автор: Іванов Іван Юрійович, засновник Центру нової освіти);
«Модель STEM-освіти сучасного закладу» (автори: Патрікєєва Олена Олександрівна, начальник відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»; Василашко Ірина Павлівна, завідувач сектору STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»);
«Навчальний простір як продукт пізнавальної активності учнів»(автор: Князева Олена Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики природничо-математичної освіти та технологій Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
Учасники конференції під час роботи дискусійних майданчиків обговорили проблеми, тенденції та перспективи розвитку еколого-біологічної освіти в контексті сучасної освітньої політики.
|